BESTÄMT MIG

har bestämt att fortsätta blogga. ska verkligen försöka göra bloggen roligare och kom gärna me förslag på va ni vill att ja ska skriva om och rekomendera gärna till era kompisar att läsa , skulle bli jätteglad då !
har ialf smsat bibbi och frågat om hon ska fortsätta blogga men hon har inte svarart så får se om hon fortsätter. om hon inte gör de så ska ja nog byta namn och sånt. tror ellen feldt håller på eller ska göra en design , jättesnällt av henne. rekomenderar absolut att läsa hennes blogg www.ellenfeldt.blogg.se superbra ! :)
_____________________________________________________________________________________________
vaknade typ halv elva , eller mamma väckte mig typ tio så gick upp lite senare. kollade lite på tv och satt vi datan ett tag och sen börja ja göra mig i ordning , skulle träffa fanny i sollentuna. åkte hemifrån två så vi träffades runt halv tre. gick och kolla i centrum ett tag och hon köpte ett fint halsband och lämna tillbaka en bok. vi typ kvart i fyra åkte vi hem till fanny och då kom även andrea. vi lekte me ville ett tag , fannys hund alltså sen gick vi ut me honom och när vi kom in åt vi lite efter de han vi kolla på tv ett tag och sen kom pappa. när ja kom hem satt ja vi datan ett tag och efter de försökte ja och min syster göra en sak på datan men så skulle ja äta. nu har ja precis ätit och vet inte riktigt va ja ska göra. har ångest över att skolan börjar snart ... vill verkligen inte börja igen , orkar inte gå upp på morgonen och palla mig iväg till skolan och gå på trista lektioner , usch ja vill inteeee ! men ska försöka hitta på nått kul nu puss / klara

kärlek





Kommentarer
Postat av: Fanny

vi borde ta några fina bilder på oss istället för nån där jag ser ut som ett mongo tkr jaaaag :D <3333333333



älskar dej cheyen !<333

2011-01-07 @ 00:43:48
URL: http://someetimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0