ALEXANDRA & ANNIKA

förlåt för dålig uppdatering idag men har inte haft tillgång till dator :/ känns som att ja ofta börjar me ''förlåt för dålig uppdatering'' nu för tiden ,
inte bra får skärpa mig me uppdateringen , eller va tycker ni ?
idag slutade ja ialf klockan ett , de va feeeett nice ;) thihi men då gick ialf jag annika, alle, andre, otto,esbjörn, niklas och dom till badmintonhallen. dom spelade
fotboll och ja kollade för de mesta på.
när klockan va typ runt halv fem gick jag annika och alle till alle och bakade kladdkaka , hihi onyttig jag är. har bestämt att ja ska sluta äta godis på vardagarna
och då ingår kakor och sånt också !
hade ju egentligen träning idag men fick inte gå :( synd , men ja hade kul ändå. ska sätta mig tv nu och göra lite styrka. hörs väl under kvällen puss ♥

bilder , tagna från alles blogg www.allexs.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0