BRANDSTATIONEN

Har precis duschat , plockat i ordning i mitt rum och damsugit lite snabbt ! :)
sprang aldrig beeptest på träningen idag och de är ja glad för , fick sjukt ont i halsen och kunde knappt andas efter typ tre minuter på planen :O hatar att va förkyld och hostig :/ brandstationen va ialf rolig , fick göra lite olika grejer bland annat hjärt och lung räddning & springa i trappor me brandslang. trappan va jobbig , resten va bara roligt :) tänkte ialf göra lite styrka nu och sen kanske gå och lägga mig , behöver sova ! men hörs i morgon sovgott puss ♥


bildbrist ...

Kommentarer
Postat av: haha du vet vem <33

jag ska bli brandman, kommer bli krymt bra <333

2011-03-30 @ 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0