THE LAST SONG

Hej/godmorgon. de här inlägget borde kommit tidigare men mitt internet har inte fungerat så har inte kunnat blogga :/ sitter ialf i soffan. hostar fortfarande och så satt ska inte göra nått idag men i morgon blir de skolan för min del. ser inte fram i mot själva skolan men kommer ialf få något att göra och träffa mina underbara vänner :) kommer även sluta ett varje dag nästa vecka , superduper skänt jöö ! :D juste , kollade ju på film i går. först på ''flickan'' och sen på ''the last song''. ''flickan'' var helt okej , lite konstig tycker ja sjäv men därimot ... ''the last song'' omg att ja inte har sätt den innan , den va superbra men väldigt sorglig , satt och stor grina (som vanligt) hehe gråter alltid på sorliga filmer , även om ja sätt dom förut ;) men nu ska göra en kopp te nu och fortsätta kolla på tv. hörs väl under dagen puss ♥


rekommenderar verkligen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0